KonuMankeni benim oğlumda 2 aylık. doğduğu gün belinde şişlik farkedildi. ultrason çekildi belinde açıklık varmış spina bfida
şüphesi vardı. dediğiniz gibi anestezili
mr istendi ama beyin cerrahi doktoru mr yazmam bu bebeğe dedi. bende detaylı da neden görünmedi diye merak ettim. doğum yaptıran doktorum prof perinatologdu detaylıyı kendisi yapmıştı. kontrole gittiğimde durumu anlattım, bilgisayardan detaylı usg kayıtlarına tekrar baktık, gerçekten hiçbir şekilde görünmüyor. tüm omurilik kapalı görünüyordu. bütün vakaları yakalamak mümkün
olmuyormuş ne yazıkki.