Selam kızlar.. 1 ay önce post açmıştım kızım testten geçemedi diye.. Bugün Kocaeli Üniversitesine gittik test için. Hemen yapılır sanıyorduk. Fakat gider gitmez bizi anesteziye yönlendirdiler.. bebeğin hiç hareket etmemesi gerekiyormuş. Şuan bebeğim 2 aylık. 3 ayını doldurunca yapılıyormuş. Tüm anestezi tahlillerini yaptırdık ama benim içim hiç rahat etmedi.. Bebeğim anestezi için çok küçük 😢 Başına gelen ya da yaptıran oldu mu ?