Oğlum 2 aylıktı sünnet yaptırdığımızda , lokal yapıldı ama bizi ameliyathaneye almadılar cok ağlamıs geldi siz girin yanına
Bardak kullandık doktor ikinci gün bardagı cıkarın gerek yok dedi ama doktorun söyledikleri ile çocuğunuzun tepkilerini birleştirin bence çünki rahat etmedi biz 1 hafta bardak kullandık.1 numara büyük bez ve bardakla cok rahat ettik, kaka yaptıgındada yaraya bardak oldıgu için bılaşmıyor kolay kolay aklınızda olsun.
Krem verdi antibiyotikli bir süre onu sürdük sonra bardakla devam ettik.
Hassas oluyor biraz , doktorlar hiç bişi olmaz ertesi gün normale döner diyor ama dönmediğinde endişeleniyor insan siz öyle olmayın diye yazdım. Çok kötü bir durum olmuyor ama huzursuzluk yaşayabiliyor aklınızda olsun.