Kızlar 2 gün önce Antalya’daydık. Kızımın sabah özellikle ayak ve bacak bölgesinde kırmızı benekler vardı. Sivrisinek çok olduğu için herhalde sivri yedi diye düşündük.
Şimdi böyle içi dolu sivilcemsi şeylere dönüştü. Ateş,kusma,ishal filan yok. Sizce sinek ısırığından mı yoksa başka bişey midir ? 
