_annesininkuuzusu Merhaba hanımlar augmentin isimli antibiyotiğe içiyorum kızım ishal gibi hem sıvı hem de sürekli kaka yapıyor, ben bunu antibiyotiğe bağladım ama tabiki asıl sebebini doktora götürsem mi? Bilgisisi ve tecrübesi olan anneler bakabilir mi?
Sltn _annesininkuuzusu evet sütten geçtiği için ishal yapabiliyor bebeğe bazı bebeklerde yapmıyor.bol bol yoğurt tüketin probiyotik bebeginizde ek gıda alıyorsa kefir yoğurt türevleri şeyler yedirin bol su içirin.
Domino Antipiyotik ismini bilmiyorum ama bende idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım hem ben hem bengin ishal olduk kesmek zorunda kaldim. Antipiyotik türleri genellikle ishal yapar diye biliyorum. Doktorunuza sorun yine de. Ve ilacın içinde bi reçete var yan etkilerini de okuyabilirsiniz ordan