Kızlar sabah post açmıştım ya antibiyotik hakkında. Dayanamadım gitdim doktora kanal tedavi uyguladı. Başka ilaç falan yazmadı. Şimdi eve geldim 1 saat oldu. Ağzım biraz uyuşuk hala, ağrım da var. Ama zonklama da oluyor yine. Kanal tedavisinde enfeksiyon tamamen geçiyor mu? Yoksa gitdikçe yok oluyor mu? Yazım hatalarım olmuştur kusura bakmayın , umarım analata bildim. Beynimin içi delik deşik sanki, kendimde değilim. Bilenler yardımcı olsun🙏