Adaletten son 4 dersim kaldı hepsi kolay dersler zaten ikisi İngilizce ve inkılap ama bi türlü geçemiyorum bu 4. Girişim olacak artık herkes salak gözüyle bakıyor insanlara sınava giricem demeye korkuyorum kızım 7 aylık oldu son girdiğimde o 4 aylık falandı her yöntemi denedim kendimce video izledim özetler çıkardım çıkmış sorular vs çözdüm ama bi türlü kendimi yeterli hissetmiyorum sanki okuduklarımı boşa okuyo gibiyim şimdi de bi sene daha kaybetmemek ve DGSye rahat hazırlanabilmek için yaz okuluna kayıt yaptırdım ağustosun 13ünde sınavım var ve me yapıcam bilmiyorum kendi evimde de değilim düğünler falan var kayınvalidemlerdeyiz kayınvalideme desem çocuğa bakar ama ne onlara ne eşime falan bişey diyemiyorum çünkü bu kaçıncı girişim oldu ve geçemedim bu 4 dersi bide sözelciuim diyodum bu sefer de geçemezsem hem insanların bana olan güveni bitmiş olacak hem de benim kendime olan güvenim bitmiş olacak tamamen.. üstelik harcanan para da cabası gerçekten benim gibi olan ve şu yöntemi dene başarılı olursun diyen var mı merak ediyorum ne yapmalıyım da bu 1 ayda sınavları geçecek bilgiye sahip olmalıyım? Artık iyiden iyiye kendimi salak gibi hissediyorum bana yardımcı olun lütfen utanıyorum artık eşim bi okuduğunu bidaha asla unutamaz ben ise git gide hafızamı yitiriyor gibiyim bu derslere 4. çalışmam ama hala daha yeterli biigim yok ve AÖF de geçemiyorum napıcam 😔😔😔😔