Tugcedgn inanın her şey kafada bitiyor. 3 buçuk aylığız denemediğim şey kalmadı. Solgar ın B12 si, bestlak damla, kuru dut kuru incir, hoşaflar, tahin helvası… her şeyi denedim. Ama ne zaman uykumu aldıysam, su tüketimim de iyiyse, mutlu ve huzurluysam, kafamda stres yapacağım şeyleri sildiysem sütüm arttı. Ama bir an bile acaba sütüm yetiyor mu? Çok azaldı diye düşünce kafama girerse sütüm gerçekten azalıyor.
Ev işlerine yetişemiyorum, günün 24 saat olması bana o kadar az geliyor ki. Kendime zaman ayırsam bebeğim için vicdan azabı çekiyorum.
Bebeğimin kilo alımı 3. Ayda azaldı. Süt ürünleri diyeti yaptım 15 gün ama bir işe yaramadı. Reflü ilacı deneyeceğiz şimdi de. Tüm bunları kafamdan silip stressiz devam etmekte çok zorlanıyorum ben de.
Gerçekten önemli olan huzurlu uyku. Bir de her gün mutlu olacağımız aktiviteler. Bunlar benim gözlemlerim 🌸