Bebeğimin giysilerini duru granül sabun tozu ile yıkıyorum başlarda sorun yoktu ama son 2 yıkamamda duru granülü çekmiyor su ile kalıplaşmış duruyor gözde ama normal bizim giysilerimizi yıkadığım deterjanda sorun yok onu çekiyor neden olabilir bilginiz varmı