AlyaMiraTy evet dışarıdan alınıp yapilabiliyormus ancak aşıların korunması için soğuk taşınması falan gerekirmiş doktorum bunun riskli olacağını eczaneden hastaneye gidene kadar aşıyı koruyamayabilecegimizi söyledi. Hastanede de eczaneyle aynı fiyattaydi bizimki. Soğuk tutan aşı/ilac cantasinda falan odaya kadar getirip gözümüzün önünde açtılar.