Mrb arkadaslar kızım 23 aylık bugün 3. Gününüz tuvalette her. 10 dkda bir goturuoyorum oturuup lazimligini yapior ama ben onu goturmyene kadar solemiyor altına yapıyor nasıl alışır acaba laisirmi zamanla bilemedim ya götürünce oturup yapıyor ama tek sorun geldiği zmaan solemiyor altına yapior varmı tavsiyeleriniz