Vldnshn1 ben devlet hastanesinden 28 günlukken gittiğim için yenidoğan bölümü var neonatoloji diye oraya gittim eğer 30 günlük olmadiysaniz randevu almadan eğitim araştırmalar direk kabul ediyorlar orasida size kağıt veriyor kalça ultrasonu için sonra vezneye gidip oradan gün alıyorsunuz zaten 2 aylık dönemin içinde gün veriyor yani zamanını asmadan veriyorlar bize öyle yaptılar 🙏