Busra3434 Arkadaşlar dogum yapalı 2 ay oldu 40 gün boyunca azar azar kanamalarım oldu aradan 15 gün geçti regl oldum 11 gün falan oldu hala sürüyor ve cok yogun böyle olan var mı doktora başvurmalı mıyım
BigBubble Benim de 100 güne kadar sürmüştü. Doktora gittim kontrollerde sıkıntı çıkmadı hormonlardan dolayı böyle şeylerin olabileceğini söylemişti ama siz de kontrole giderseniz daha iyi olur 👍🏻