Yani bu kişisel bir tercih, sizi kırıyorsam özür dilerim ama söylediğiniz isimler alışıldık isimler değil kulağa tuhaf geliyor, insan duyunca ilk bi duraksıyor yani. Son dönemde çocukların isimleri hep bi tuhaf oldu, bilemiyorum ben olsam koymazdım. İsmiyle yaşasın, Rabbim size bağışlasın inşallah 🙏🏻