nisrem gecmis olsun canim. Bizde yeni corona atlattık bebegim ateslenince hastaneye gittik oyle anladik. 38 olunca calpol verdim 2 kez 4 saat arayla tatildeydik, sonra 38.5 görünce direkt hastaneye gittik 39.5 a yükseldi hastanede test yapılırken serum taktik sonra döndük ibufen ve calpol dönüşümlü 3 saatte bir verdik. Ilık duşa soktuk, klimayla evi baya soğuk tuttuk. Dr önerileri bunlardı başkada bisey gelmiyor elden zaten. D vitaminini ver. Bide bize fitil verdi 39 olursa fitil verin diye ama cikmadi o kdr