gulay_candemir ben girdim, çok bir beklentim yoktu çünkü hiç çalışma fırsatım olmamıştı bebeğim yeni doğmuştu. Ama ona rağmen ortalama bir yerleştirme puanı almışım. Örgün okumaya asla zamanım yok, açık öğretime gitmeyi düşünüyorum. Sizin yerleştirme puanınız kaç?