ya bir an önce kestir uzasın ya da 1 yaşı bekle bence😂 ben doğum gününe kadar kestirmeyi düşünmüyorum hatta hiç düşünmüyorum ama kestirince daha iyi oluyor diyorlar çok kararsızım ama 1 yaş doğum gününe kadar kestirmeyeceğim kesin.. Fotoğraflarda kel olmasın ya kıyamam😂🥹🥹