Elisa34 inanın çok çabuk büyüyorlar 😊tavsiyem gündüz uykusunda takipleyin kafasını kaldırıp kendini öyle bir durumda rahatça dönüp kurtabiliyormu diye en azndan bu bi nebze içinizi rahatlatır ama bebek bu allah korusun bir döndüğünde kendini kurtarır ikincide kurtaramayabilir biraz geceler insanı yoruyor kalkıp yatmak sürekli ama geçecek sabredin canları sağolsunda gerisi mühim değil 🌸