Merhaba arkadaşlar oğlum 3 yaşında 3 aydır ergoterapi adı altında haftada 2 kez 1 saatlik eğitim alıyor onun disinda ev ödevlerimiz oluyor onları yapıyoruz (kart okuma , puzzle v.s)doktorumuz düzelir en fazla 2 yıl sürer diyor ama içim hep buruk daha fazla ne yapabilirim nasıl verimli olabilirim yavruma benimle aynı durumda olup atlatan varmı varsa neler yaptınız siz çocuğunuz için ilerde pişman olmak istemiyorum oğlum için herşeyi yapmaya hazırım yardımcı olursanız sevinirim