Buse_efe merhaba ben omreliyken insight mor şamşuan kullandım kuaförlerim önermişti gerçekten haftada 1 yıkardım yeni boyanmış gibi olurdu. alt tonum turunculanmaya cok musaıt o yuzden sapsarı yapardı yıkamadıgımsa ise turuncaya dönerdi. bi ara bitince denemelik elseve aldım ama hiç bi işe yaramadı yine insighta döndüm. bu arada keratin kesin yaptırın boyadan sonra yıprandıgı icin sacı bebek gibi yapıyor. sürekli fönlü gibi duruyor saç. suan sacımda boya kalmadı ama keratini 2 ayda bir yaptırıyorum 💕