Gmznr2909 Annenazz evet çok şükür o dönemden sonra maşallah diyeyim geceleri çok nadir uyanır akşam 10.30 sabah 9a kadar uyuyor
Annenazz Gmznr2909 oo gece uykusu çok güzel. Benimkinin mama yeme problemi olmasa heralde daha uzun uyur ya da geceleri beni zorlamazdı. İki kere uyanıyor artık buna da şükür :)
Kubra_Sahintas16 1prenses_annesii 4 ay 9 günlük bizdede aynı eşimde rahatsız bu aralar bitik durumdayımm