Ozgemre canım testlerinde bir problem çıkmazsa ki inşallah cikmaz, hic güzel kalbini yorma bence. Ek gıdaya erken geçersiniz en kötü ihtimalle. Benim kız da gecen hafta meme reddi modundaydi, başlarda epey üzüldüm ama sonra dedim ki amaaaan Allah dermansız dert vermesin, 3 aydır emiyor napayim emmezse bile çaresi var en azından. Ben bu kafaya girince kız emmeye başladı 😂 o yüzden testleri temiz çıksın inşallah, gerisini hic kafana takma ☘️