Asyaarya1621 aylizinannesiii evet evet bizde de oluyor sleepy de demekki bezden. Bebem naturali kullanmak zorundayım sanırım açıldı çünkü çok var bide. 😞
aylizinannesiii Asyaarya1621 bende mecbur kullandım bitene kadar kullan sonra geçersin elindekini bitir baya fiyatlar arttı çünkü yazık olmasın beze 😍😍😍
Kuzeyim26 Asyaarya1621 ben baby turco kullanıyorum büyük marketlerde 68 lisi 74 lüsü 88 lisi kapmanyaya giriyor 77 liraya düşüyor sürekli memnunum henüz sızdırma yaşamadım. İnternette daha pahalı büyük marketlerde ekonomik paketleri çok ucuza geliyor
annebenanneoldum Bence babyturco ile aynı kalitede ben çok memnun kalmıştım sonra uygun fiyata bulunca babyturco ya geri döndüm
Nilunas Asyaarya1621 eşim pahalı bie küçük marketten ucuza alıyor 😂 40 küsürlüsünü 80 e alıyor galiba bu yğzden netten hiç bakmadım fiyatına
_Nehirim_ Asyaarya1621 ben kullanıyorum canım çok memnunun da 🫶baby turco bizde pişik yaptı buna geçtim mesela çok şükür hiçbir sorun yaşamadık bunu kullanıyorum şuan bazen de goon marka 😄
Caydanlik Asyaarya1621 ben 3 büyük paket kullandım bime indirimli gelmişti bir süre önce hiç bir problem yaşamadık taşma pişik vs. en son goon buldum indirimli onu kullanıyorum ondan da memnunum.
KadersizMelek Asyaarya1621 ya benim kızımda da bezi bağladığım yan taraflar kızardı resim attım post açtım yani hatta, ve direk bıraktım bezi eski bezine döndüm bez hava almıyor çok kalınmış