Asivemavi bizim de kan değerimiz rasmen 1 çıkmıştı hemşire aradı çocuk Dr çağırıyor gelin dedi bizde o damlada kullaniyirduk, damla takviye dedi biz tedavi edicez diye fwrruma geçmiştik kaç ay kullandık düzelmiş ti şükür şuan 2,5 yaşında en yakın zamanda tekrar baktırcam kanlarında bence iyi bir Dr gidin ve damlanızi değiştirin