KubraMelih birannebirogul21 ipekkizimmm BuseBlt Ozgemre işlerine geldiği gibi davranıyor anlamadım bende bişey de demek istemedim akşam acile gidip oraya sorucam yada kendim evde yaparım zaten şunu da anlamıyorum en gerekli aşılardan biri ama devlet karşılamıyor
BuseBlt KubraMelih aylık muayene sırasında kendi doktorumuz yaptı. Bazı sağlık ocakları yapıyor ama bazıları yapmıyor. Hemşire sen hemşireye de değişiyor. Yakınlarda özel hastane varsa arayıp sorun yapiyorlar mı diye
Ozgemre Benim gittiğim sağlık ocağı da yapmıyor malesef özele götürmüştüm ilk dozda şimdi ikinci doz olucak kendim yapıcam zaten damla şeklinde