Sitionline Ariyaarya benim oğlumda aynı öyle 1,5 aylık yüzü esmer elleri bembeyaz bn acaba sarılığı geçince mi beyazlaşacak diye düşünüyordum bilemedim niye
teachersrn Ariyaarya benim oğlumda uzamış sarılık vardı 4.ayda bile şu anki beyazlığına kavuşmamıştı baya esmer bebek gibiydi ki anne baba beyaz tenli, şu an o da beyaz 4.aydan sonra açıldı normale döndü teni
Sum2632 Canım gazı var mı. Benim bebeğimde öyleydi ıkıncam kendini karartıyodu. Gazı bitince rengi de açıldı 😊
_tospikannesi Sitionline bende öyle düşünüyorum Bizim kide 24 günlük hala sarılık var doktor uzamış sarılık 2 3 ayda anca geçer dedi elleri beyaz yüzü esmer gibi kırmızı 😊😊