Arkadaşlar kızım 9 buçuk aylık. Neredeyse bir haftadır ishal. Çok ağır şekilde geçirmiyor ama günde 3-5 kez az az da olsa yumuşak-sıvı kaka yapıyor. Gaita testi temiz. Henüz diş çıkarmadı kızım ve diş belirtilerinin hepsi mevcut. Diş döneminde ishal olur mu? Olursa kaç gün sürer?