Alpsmommy Kızlar bunlar iki gündür çıktı acil çocuk doktoru heryer dolu. Sağlıkocağına gittim sıra yok 1 de gelin dediler bunlar ne bilen var mı😰 
Adarr Alpsmommy bende aynı postu açtım bugün. Benim de aynı şeyler çıktı sıra bulamadım yarın özel e götürecem.
Eskici777 Alpsmommy El ayak agız hastalıgı muhtemelen önce küçük kızarıklık sonra su topluyor. Tabi su çiçeğinden ayırt etmek gerek gövdede falan çıkmıyorsa el ayak hastalıgı bizde yeni atlattık
Alpsmommy Değil öyle olsa anlarım bi hafta önce de sadece kırmızı benekler vardı sonradan şiştiler su topladılar
Alpsmommy Eskici777 nasıl bi hastalık peki bu bizim bi hafta ünce sürekli düşmeyen ateşimiz vardı acil sürekli dişten olduğunu söyledi o yüzdenmiydi nasıldı belirtiler sizde
Eskici777 Alpsmommy Ateş oluyor evet ama gün süresi her çocukta farklıdır bizde 2 gün falan oldu. 38.8 falan dı. Sonra döküntüler sulandı. Ayak tabanında el içinde sulu kabarcık çıkıyor. Zaten bu hastalık yaz hastalıgı gibi bişey şuan çok artmış durumda