Kızlar oğlum 28aylık bez bırakma dönemine girmek istiyorum artık cünki bezi dolunca kendi çıkarıp atıyor nerde olursak olalım
Şöyle ki klozete oturunca korkuyor yani apart almak istemiyorum o yüzden ama size sormak istedim sizce her ikiside mi yoksa lazımken veya sadece apart mı alim