minikoalam bende tam tersi doğumdan sonra toparlar diyorum aöa 🙈😄 belki ek gıdaya başladığımızda kardeşini görüpte, hiç stres yapmayın bence , sizi anlıyorum kzım da aşırı zayıf bir bebek görünüyor ama napim her önlemi aldım mental sağlığı iyi olsun diyorum artık 🙏🏻🌺