Eminaresad Her kes bebegine kullanipta asiri memnun kaldigi bez.sampuan.bebek yagi.deterjan markasini yaza bilir mi? Bu muhendisinoglu sayfasi beni hasta etti. Onun iyi dediklerine yorumlarda kotu diyorlar. Kotu icerikli diye yazdigindan yorumlarda her kes memnun. Weleda kullaniyordum 3aydir bebisime ama asiri pahali. Neyle dgistireyim bilmiyorum. Icime de sinsin
Usakliomer Eminaresad ben sizler gibi anneleri görünce anneligimi sorguluyorum valla ne kadar titizsiniz 😱 Bende bi sorun var sanirim ama bebegim gayet mutlu ve sağlıklı çok şükür😀 o dediginiz sayfalari hic bilmiyorum bebek yagi deterjani kremi losyonu markalari aboooow.. Ama pisik icin en iyi sey bebek pudrasi marka kremler ise yaramıyor
GizemKaan Eminaresad bez slepy, şampuan vücut kremi pişik kremi yağı vs mustela set, deterjan minoris. Veee hepsinden çok memnunum
Farahzeynep Eminaresad doğdu doğalı prima bez, uni baby yenidoğan ıslak mendil, farması şampuan, granül sabun kullanıyorduk şu anda da uni baby sıvı deterjan kullanıyoruz. Hepsi gayet güzel, çok memnunum.
Berfe Usakliomer size çok katılıyorum ne kadar titiz insanlar insan üstüne o kadar düşünce kafayı yer insanın korktuğu başına gelir ben saldım Bebek bu öyle böyle büyücek tabi saldım derken kötü büyütmüyorum ama üstüne öyle çokta düşmemek gerek 😀
Eminaresad Usakliomer ben universiteden beri hep calistim. Bebekten bir ay oncesini de sayarsam 5 aydir calismiyorum. Sanirim bosluktan hepsi😃
eymenhumeyra GizemKaan Slepy naturalmi kullaniyosunuz ben prima kullaniyorum degismek istiyorum ama guzelmi acaba slepy 1 aylik bebegim
GizemKaan eymenhumeyra çok güzel benim bebeğim 2 buçuk aylık. Doğduğundan beri slepy kullanıyorum çok memnunum
eymenhumeyra Bez prima kullaniyorum memnunum ama 1 aylik bebegim sureklidr degistigim icin cabuk bitiyo sampuan bebek yagi nivea deterjani kendim yapiyorum beyaz saf sabundan gayette iyi oluyo mis gibi 😊
Usakliomer Berfe arkadaş da basligi kafayi yiyorum diye acmis zaten.. Ben cevremden yillardir gördüğüm kadariyla herkesin kendi dogrulari var ve kimse kimseyi beğenmiyor. Akışına birakan titiz anneyi titiz anne de akışına birakani begenmiyor.. Kimin cocugu daha bakımlı düzenli saglikli derseniz valla onu ben de anlayamadım😄😄 ama öyle ya da böyle hepsi büyüyor haklisiniz😋
Eminaresad Berfe boyle olmak benim de hosuma gitmiyor inanin cok yorucu bi sey. Hamileyken bi suru her seyini alip koymustum. Hepsi cope gitti bu sayfayi takip ettikten sonra( bi de kayinvalide evde siz dusunun)
Pnarr_ Bez molfix, Islak mendil molfix yenidoğan, Şampuan uni baby yenidoğan, Sabun nivea Deterjan dalan roxy Pişik kremi sudocrem
Brcstndg Eminaresad bez prima kullanıyorum evet içeriği iyi seğil ama başka bez ne yazık ki yaramadı. şampuan mustela ( hipp te kullanıyorum arada memnun kaldım içeriği temiz ve uygun fiyatlı) nemlendirixci mustela Deterjan green clean baby Islak mendil de ya sleepy yenidoğan ya da uni baby sensetive.
Deletedmom116 Eminaresad BEZ: molfix aradan sleepy kullanıyorum ISLAK MENDİL: Baby me kullanıyordum yenidoğan şimdi uni baby sensitive geçtim ŞAMPUAN: Baby me PİŞİK KREMİ: Desitin aldım ama zeytinyağı kullanıyorum sürekli DETERJAN: Dalan roxy
Seydameva Eminaresad sleepy bez, dalin ıslak mendil, sudocrem pişik kremi, mustela şampuan, dalin sabun, nivea yağ mustela yağ, deterjanı hatırlamıyorum ama dorex mi ne efsane kokuyor kızımı uyuttuktan sonra isterseniz bakar yazarım adını ☺️
SelmaYakup Bebek yagi sampuani deterjani dalin, bezi molfix ,pisik kremi bepantol gayet memnunum ve uygun fiyatlı
Thesra Eminaresad Şampuan mustela,Bebek deterjanı uni baby yağ değil losyon kullanıyorum o da mustela
eymenhumeyra Eminaresad beywz sabunu rende yapip suyla kaynattim sogutup deterjan kabina doldurdum makinede elde herseye kullaniyorum