kuzey-21 kizim 27 aylik 4 doktot gezdim 2 özel 2 devlet kan ve demir tüm degerlerine 4 kez ayri ayri bakildi ne yazikki hic bi degeri düşük olmamasina ragmen zayif 10 kilo suan. Yani 13 kiloydu zor bela aldirmistim ama atesli hastalik sonucu onuda verdi zayifladi ve hala kilo almiyor hic bir sey yemiyor. Balik yagi basladik bugun ve pollivit surup ama baska ne yapicam bilmiyorum bende konu actim az evvel. Tabloda sinirin cok altinda kaliyor kilo olarak ama makarna pilav dahi yemeyen birisi corba zor bela icerdi yaz geldi geleli corbada icmiyor yumurta süt balik tavuk ve peynirin tadini dahi bilmiyor asla asla asla yemiyoe yani zorla yedirmeye kalksam bile yemiyor doktorda yemeyen cocuk yemiyor diyor ama tablonunda altinda cikiyor diyor baska birsey demiyoe degerleri normal olunca yapcak bisey yok diyor bu durum daha cok canimi sikiyor 😭😭