Diş kökümde apse oluştu 3,4 gündür. Doktora gidemedim, ama dün eczaneden antibiyotik ilaç aldım hem ağrını kesiyor, hemde iltihabı yok ediyor dedi eczaçı. Dün geceden kullanıyorum. İltihabı yok eder mi acaba eczaneden aldığım antibiyotik? Yoksa illa doktorun mu yazması lazım?