Ayazefe1 ilk 1,5 ay oğlum hep omuzumda yattı. o yattığında bende onunla birlikte yatıp uyuyordum. Herkes yapma alışır falan dedi ama ben bebeğim nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun dedim. Sonra birden bire artık yatmaz oldu. Şuan 6,5 aylık ve kesinlikle yatmaz omuzumda. Tadını çıkart cidden, ben çok özlüyorum omuzumda yatıp kokusunu içime çeke çeke yatmayı💜