Feride11 teyzem veriyordu bir çay kaşığı doktora sormak lazım tabi. Siz içseniz de işe yarar. Bir de deneyip denememek size kalmış daha fazla da gazlanabşlir ama ben hamileliğimde çok kola içtim mide bulantımı bi o dindiriyordu doğumdan sonra da içtim içmediğim zamanlarda bebeğim gaz sancısı yaşıyordu kola gaz çıkartıyor ya bizde de belki denemek isterseniz bir bardak siz içip gözlemleyin daha fazla gazlanırsa bir daha denemeyin tabi.