123ova65 Arkadaşlar kızımı sağlık ocağına götürdüm 1 yaş aşısını yaptık 1 yaşında 8 kilo çok az değil mi yanii beslenme saatlerinede dikkat ediyorum besleyici kilo aldıran şeyler de veriyorum ama almıyor 😔😔
bebetom08 Benimkide aynı almıyor yediği içtiği halde..ama sağlıklı çok atik hareketli maşallahı var.. 2.500 doğdu şuan 6.500 falan 7 ay 10 günlük
123ova65 bebetom08 evet çok şükür benim kizimda sağlıklı hareketleri algisi falan iyi ama keşke biraz tombul olsaydi