Adarr Kaç gündür böyle oldu oğlumun vücudu. Sırtında falan da var. Sıra bulamadım. Anca yarın hastaneye götüreceğim. Sizce alerji falan mı?
Esradgn3558 Adarr alerji de olabilir yediği bir şeyden genelde alerji ise hep aynı ilacı verip gönderiyorlar bak benim de bebeğim böylemoldu kaju yemişti o yapmış
Eskici777 Adarr Suluysa el ayak hastalıgı genital bölge agız agız içi, bacak ayak, kollar ve eller de olabılıyor. Yüm vücudu kaplamışsa gövdede çoksa su çiçeği olabılır. Muhtemelen el ayak bizde yeni geçirdik
Adarr Esradgn3558 çok geçmiş olsun. Oğlum dokuz aylık öyle herşeyi de vermiyorum ne olmuş olabilir anlamadım bende.
Adarr Eskici777 su çiçeği olsa yüzünde de çıkmaz mı? Yüz de bişey yok. Sırtında dizde ellerde kollarda falan var bazı yerler kabarık bazıları sadece kırmızı leke gibi..
Eskici777 Adarr Kabarcıktan ziyade su dolu oluyor. Sulu oluyor. Suçiçeği heryerde çıkabilir evet. Ama herçocuk farklıdır. Mesela el agız hastalıgında oglumun sırtında 2 3 kırmızı nokta çıktı ama sulu değildi. O yuzden kontrol edin
Adarr Eskici777 annem de baktı su çiçeği gibi değil dedi. Dediğiniz gibi bişey olabilir. Yarın öğrencez bakalım. Peki bu el ayak hastalığı nası geçiyor süreç nasıl