Sorum başlıkta arkadaşlar, bebeğime ilk olarak hangi pekmezi vermeliyim ? Üzüm pekmezi/ keçiboynuzu özü / karadut özü var. Vitma markası yorumları iyi ama hangi çeşidini tercih etmeliyim kafam karıştı. Ürün ve marka önerileriniz nelerdir ? Şimdiden teşekkürler 🤍