Benimki de yakinda 27 aylik olacak, 3 gündür sinirli halinde artis oldu yani önceden de vardi ama su 3 gündür bi baska 😖 keyifli halleri gitti sürekli öfkeli kizgin bi cocuk geldi
Tek yapabilcegimiz sey sabretmek sanirim
Gelisiminin bi parcasi bu da elbet gececek bu günler de