Htc19 Kızlar sırtına vurmadan yada masaj yapmadan bebek kendi kendine ne zman gaz çıkarmaya başlar. Bazen direk gazını çıkarmadan yatırıyorum uyanmasın die aniden ağlıo uyanıo. gaz sıkıştırıo sanırım
Cansu4401 Htc19 canım bende uyurken asla gazını çıkarmakla uğraşmadım uyanmasın diye uyandığında da agliyodu gazından dolayı ama ben 5 aya yakın tamamen bıraktım damla vs Kendi kendine çıkarmayı bilsin diye öyle de oldu büyüdükçe daha rahat yapabiliyolar
Papatya2636 Htc19 benimki kaldırdığım an gazını çıkarıyor😂soru olmuyo ama 1 taneyle kalmıyor yatağa koyuyorum ağlayarak kalkıyor kucağıma götürürüm yine çıkarır haz bombası gibi resmen
Elfelf475 Htc19 ben 2 aylıkken bıraktım o günden beri de kendisi cıkarıyor ya da çıkarmıyor bazen duymuyorum 🤭
210796 ben kucagimda yatiriyordum sirtini sivazliyordum once gazi cikiyordu sonra uyutuyordum.kendi kendine cikarmasi yuzustu donmeye basladikdan sonra okir herhalde
Cansu4401 Htc19 tabi canım baya azalma oluyo mesela yeni doğumda fırsat buldukça gaz cikarmasina yardımcı oluyoruz ya 3 aydan sonra o 2 veya 3 dusuyo oda bebek gazından rahatsız olduğunu belli ettiği anda yani daha rahat edersin
Edaisk 210796 benim oglum 2.ayin sonunda donmeye basladi suan 3 bucuk aylik hala gaz devam ediyor. Bence donmeyle alakali değil.
Papatya2636 Htc19 çekiyo canım taa 15 günlükken felanda bakardı ama şimdi daha çok dikkat çekiyor tabi☺️Büyüdükçe daha çok güzelleşiyor herşey kendi kendine oyalanıyorr ana kucağındaki oyuncaklarla😂
Htc19 Papatya2636 ayy büyüseydi Bi tepki verseydi bilinçli gülmesi agu demesiini falan çok istiyorum özlemle çekiyorum..🤲🤲😍
Terlikgeliyor Htc19 3 ayı bitirdik kendisi çıkarıyor geçti çok şükür 3 ay ne çektik saatlerce gaz sancısı ağlama krizleri