Mavikelebek54 15 gün sonra bizde yaptiricaz inşallah ama güncel fiyatı artmış diyolar yakın zamanda yaptıranlar ne kadara aldı ilacı acaba zaten pahalıydı 🙄🙄
Mekselinabyb Mavikelebek54 valla ben ilk dozunu 495 almıştım yaklaşık 2-3 hafta önce 2. dozuna 601 tl verdim
Mavikelebek54 Papatya2636 ooo ne kadar artmış fiyatı ya millet nasıl vurduracak acaba 🙄🙄 her geçen gün yeni bir zam
Dreamsrain19 Bugün yaptırdım ilk doz az önce diyelim 755 tl ödedim ve ağız yoluyla alınan bir küp. Allah korusun kusacak diye ödüm koptu gelir gelmez hemen uyutmaya çalıştım 😮💨😮💨
lawyermama Birkedibirbebekkkk buzdolabının soğutucu kısmında muhafaza ettim. Yaklaşık 4 saat yolculuk da yaptık hatta aşıyla. Buz aküsü ve termos çantayla taşıdım yolculuk esnasında da.
Oznurkk Mavikelebek54 dün arayıp sordum eczaneye 754 lira dedi 26 mayısta 495 liraya yaptırmıştım.2.dozunu 26 temmuzda yaptıracam. Ne kadar olursa olsun mecbur yaptırmalıyız 🥺
Mavikelebek54 Oznurkk ay bizde bugün sorduk 755 lira diyor ya çok para ama mecbur tabiki bebeğimizin sagligi daha önemli imkanı olmayanlara üzülüyorum açıkçası önemli bir aşı ve devlet karşılamıyor çok saçma