Bebeğim 9 ay 17 günlük bugün sağlık ocağından aradılar kan tahlili yaptırıp 9.ay aşısı için sonuçlarla bir gelmemi söylediler kan tahlili için çarşambaya çocuk doktorundan randevu aldık fakat 9.ay aşısı varsa neden 17 gün önceden söylemediler anlayamadım gecikti diye birsey olurmu acaba