Esma53 Adtmoms 28 günlükler yaptırdık bize öyle demişlerdi. 5 saat uykusuz olması gerekiyor derin uykuda olucak şekilde bıseyler yapistiriyorlar basın etrafına sonra kulağa takip ölçüm yapılıyor çok öyle ses dalgası falanda değil. Değişik bısey.
Momylion Adtmoms bizde ilk testte geçtik ama doğduğunda küvezde antibiyotik tedavisi gördüğü için 6. Ayda tekrar yaptırmanız gerek demişlerdi
metehansmomm Glnhlgltkn aynen bendende bunun için istediler ama üni hastanelerine ulaşabilmek ne mümkün, arıyoruz açan yok :/ özellerde yapılamıyor mu bu test
Rainnnn Adtmoms hiç duymadım böle bişey ilk kez duyuyorum bir sıkıntı varmı seslenince veya tv açınca sese doğru bakıyor mı
Glnhlgltkn metehansmomm bildiğim kadarıyla özellerde uyguluyor. Bebegim 5 aylık henüz yaptırmadık işitmeyle alakalı problem i olduğunu düşünmüyorum açıkçası olursa fırsat kontrolünü yaptırmakta fayda var tabi ki
Papatyamkuzum Adtmoms benim kızımda 6 aylık şu an. Ama doktor bize tekrar işitme testi yaptıracaksınız demedi. Çok şükür ilki temiz çıktı. Seslendiğimizde duyuyo tepki veriyo. Sadece göz doktoru 3 aylıkken götürdüğümde 6. ayına geldiğinde muayene edelim tekrar dedi. Gözünde hafif kayma vardı. Dışardan farkediyordum bide çapaklanma oluyo diye. İlk defa sizden duydum. İnşallah sadece kontrol amaçlı demiştir doktorunuz.
Adtmoms Papatyamkuzum işitmede bir sıkıntımız yok hatta ilk testi de geçti zaten işk gün elimize bir kağıt verdi yaptırın dedi ama ebemize sordum önlem amaçlı yapıldığını söyledi
Neseuygar08 Adtmoms bızde yaptırmadık ılkkez sızden duyuyorum valla bı yanlışlık var yada ısıtmesıyle ılgılı bır pblemmı var acaba
dogukusss Adtmoms Bizden de istendi ama benim tansiyonum olduğu için. Eğer sizinde kronik bi rahatsızlığınız var ise istenmiş olabilir
LohusaCicegi Adtmoms İlaç kullanıyorsanız, hamilelikte kullandıysanız, hastalık geçirdiyseniz yaptırmak zorunlu ilerisi için. Ben ilaç kullandım hamilelikte ve 6. Ayda istediler araştırma hastahanesinde bakılacak.
Ruummmi Adtmoms biz de de olumlu çıktı ama annenin kullandığı ilaç vs birşey varsa tekrar 6. Ayda istedi doktorumuz önlem amaçlı bende gebelik de tiroid çıkmıştı kullandığım ilaç olduğunu söyleyince tekrarlayalım 6. Ay da üniversite hastanesinde dedi önlem amaçlı diye söyledi
Papatyamkuzum Adtmoms o zaman korkmayın. Vardır bi bildikleri. Siz testinizi yaptırın içinizdeki kurt sizi yemesin.