Busra17_18 ben kızımdan değil ama kedimden biliyorum, fotoğraftakinin aynısı oluyor. Veteriner damla veriyor, ama mesela 1-2 gün hemen götüremezsem de bir şey olmuyor. Diyeceksiniz ki biri bebek biri kedi aynı olur mu, inanın ki bilmiyorum, ben kendi tecrübemi anlattım. Yani iltihap gibi görünüyor ama aciliyeti de yok gibi, ama bayramdan sonra geçmezse götürün doktora, muhtemelen damla verecektir