Blge1 bne hiç kullanmadım 4.5 aylıkken zaten ek gıdaya başladık 5.aydan itibaren keçiboynuzu pekmezi veriyordum ilk onla başlar meyvesi sebzesi yogurtlu VS herşeyine dikkat ettim ama kızım iştahlı bir bbeek şansım oydu. 8.5 aylıkken kan verdik tahlil için çok şükür herşeyi normal cıktı. Doktora özellikle söyledim kan damlası VS kullanmadım diye. Artık kullanma zaten herşeyi gayet iyi bu sekilde beslenmeye devam etsin dedi 😇🤭 10 aylık kızım hala kahvaltı da veriyorum pekmez. Evde vişne suyu yapıyorum veriyorum.