Benim kızımında yüzü böyle oldu bu arada 52 günlük şimdi söyleyeceklerimi yaptıktan sonra yüzündeki kırmızılıklar geçti kabuk oldu şimdi de çok az kaldı, geçiyor şükür. Öncelikle süt ürünü içeren her şeyi yemeyi bıraktım. Bioderma atoderm kremi günde 2 kez(üzerinde de öyle yazıyor)bebeğimin temiz yüzüne uyguladım. Her gün ılık duş aldırdım. Eldivenlerini çıkarmasına izin vermedim ve emzirirken bebeğimin kafasıyla kolumun ve göğsümün temasını mümkün mertebe azaltmaya çalıştım. Bebişi yastığa koyarak emzirdim ki kolumdan çok ısınıp yanağı ve boynu terlemesin diye. En önemlisi de terlediği zaman yüzünü kuruladım. Hatta terlemesine müsaade etmemeye çalıştım diyebiliriz. Ben hekim arkadaşımızın tavsiyeleri üzerine bunları uyguladım. Ancak her bebek farklıdır, isterseniz bir alerji testi yaptırmak üzere doktora götürün bebişinizi, çünkü kaşıntısı ufaklığı rahatsız edebilir.