KaranAtabey Devam sütünü doktorumuz önerdi ara ara değişiklik olsun verin dedi fikri olan yada kullanan annelerimiz var mı?
Nesli06 KaranAtabey ben kullandım bi sıkıntı yasamadık. Milupa ile aptamil aynı zaten. Ama suan içim veya Pınar kullanıyorum