Kız kardeşimin bebeği de 2 aylık hasta oldu. Nebülizatör ile hava verdi içine sadece izotonik su koydu ilaç koymadı. Ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdü. Sık sık dışarı çıkıp hava aldırdı. İşi gücü bırakıp emzirdi kendiside doğranmış sarımsak yuttu. 10 günde ilaçsız iyileşti bebeği.
Bende bebeğimi bu şekilde ilaçsız büyütüyorum. Sabırlı olursanız hepsi geçiyor.