Leyla6327 siz ortam yaratmanız lazım onu için. biz evde 3 dilde konuşuyoruz. kızım 2 yaşına girecek. başlayacaksaniz şimdi başlayın sonra geç oluyor. babasına baba diyor Türkçe, bana Annesine mama diyor Rusça. kendim 4 dilde akıcı konuşuyorum. şimdiden maruz bırakırsanız tam zamanı. evde piyano çalarım, dün oturmuş notaları söylüyor benimle. beyin ve hafıza öğrenmek için çok müsait çocuklarda.