Avsrlkn biz 2. dozda ateşlenmemiştik. her ihtimale karşı calpol’ü yanımda tutmuştum olur da ateşi çıkarsa diye ama şükür çıkmamıştı. biz 2 ay önce yaptırdık 2. dozu ve 722 tl idi. fena zam gelmiş, her şeye zam geldiği gibi. bu kadar ciddi bir hastalık olan menenjitin aşısını devletin karşılamıyor olması çok üzücü…